zaterdag 17 november 2007

Vakantie & Chaos


Op dit moment loop ik wat achter met de berichtgeving. Na het laatste bericht dat ik geplaatst had, hadden we herft vakantie (autumn break). We hadden een extra lang weekend, van donderdag tot en met dinsdag. Veel mensen gingen naar huis of bezochten verschillende vrienden. Er bleef hier maar een klein clubje over. En ik was één van hen. 't Was echt vakantie op dat moment. We deden alles lekker rustig aan, veel uitslapen, enzovoort. Oké, we hadden nog wel onze taak om te koken en de afwas te doen. Maar dat was nu een stuk makkelijker omdat de club een kleiner was. We hadden wel een echt familie gevoel op dat moment! :)
Na het weekend hebben een wat chaotische week gehad met de SOE. We zouden namelijk met zijn allen naar Ål gaan en wat andere plaatsen. Dit zouden we samen doen met Reboot, dit is het dans team van de JMEO basis hier. Drie geweldige optredens stonden er op de planning, maar we hadden een probleem.
Helaas was 't probleem niet oplosbaar, zelfs na het lange weekend. Ik heb wel mijn best gedaan om een oplossing te vinden, maar het lukte helaas niet. We hadden namelijk een auto nodig om er te komen! Reboot had een auto, maar die had ook pech.. Gelukkig was er nog een auto beschikbaar voor hen, dus de shows gingen wel door!
Nu hebben we uit eindelijk wel een oplossing gevonden. We hebben de groep opgedeeld. Een deel van onze groep kon wel aanwezig zijn in Ål. Degenen die hier in Skien waren hebben andere dingen gedaan, zo hebben we de DTS geholpen met hun evangelisatie aktiviteiten.
Zo hadden we op donderdag de Café voor de jongeren in de kelder van de gevangenis. Dat was echt super! Ik heb daar 3 Duitse meiden ontmoet die au-pair zijn. Ik kan nu eindelijk mijn Duits ophalen!
In het weekend ging de andere groep mee met Reboot naar 2 optredens en kwamen de anderen hier naar de gevangenis. Ik bleef ook hier in Skien en we hebben op straat evangelisatie gedaan midden in de nacht! 't Was koud! Maar ook super! Zo kwamen we een Noor tegen die vertelde dat hij die week naar Nederland zou gaan. Zonder te vertellen waar ik vandaan kwam, vertelde hij dat hij naar Aalsmeer zou gaan! Jep, jep! Dit was de eigenaar van verschillende bloemenwinkels in Noorwegen! We hebben gebeden voor 'm! Misschien komen jullie 'm ook tegen in het Dorp!
Gelukkig werd 't de week hierna weer een 'normale' week! Einde chaos!

2 opmerkingen:

Yo zei

Kon je niet meerijden? ;-P

Kleine Adelaar zei

Geen plek meer. Reboot auto was vol!