zaterdag 27 september 2008

Church Start

Hier in Noorwegen ga ik naar een Engelstalige kerk. Het is een klein kerkje, meestal komen we bij elkaar met een stuk of tien. Het is nu een jaar geleden dat ik voor het eerst naar deze kerk ging. Ik ben ook naar een heel aantal andere kerken geweest. Maar bij deze groep voelde ik mij direkt heel welkom. En dit jaar was het weer zo. Zie de foto's hieronder:
Oh, dit is tractor. Wat doet dat ding hier? Nat, the pastor, heeft samen met zijn vrouw, Jennifer een bungalow in een heel mooi gebied niet ver van hier. Het is wat ruiger daar, meer boers ook. En dit is één van Nat's speeltjes.
Dit is het andere speeltje dat Nat graag wilde tonen! Alle kinderen mochten met hem een ritje maken!
Wat een gezelligheid! Heerlijk samen eten!

Dit is de bungelow of ook wel cabin. Veel Noren hebben een buitenhuisje, soms wel twee! Eén aan de kust en één in de bergen.

En ze hebben alle ruimte! Dit is het uitzicht. Later hebben we met zijn alle bij dit meer vertoeft. Zonnen, roeien en zwemmen. Uitnodigend niet?

Geen opmerkingen: